petek, 1. januar 2016

Srečno 2016 sneg pica

Srečno novo leto, happy new year, bonne année, shana tova, felice anno nuovo, chuc mung nam moi 2016.....

Da bi vsi mi bili čim bolj zdravi, srečni in pozitivni!!! Želim vam, da bi iz vas vsak dan sijalo sonce.

Ker se leto po prvem dnevu pozna (no, čeprav sem jobless upam da to ne bo še celo leto) sva z mojim v.d. možem šla na sonček.


Ker človek po smučanju (in dveh kuhanih vinčkih) postane pač lačen, mora jesti. Hvala bogu, da imam FB, kjer spremljam tudi Primorske novice. Tam so že lep čas nazaj poročali o picah v Logu pod Mangrtom. Pa dejmo probat! Prvo, kar te (pozitivno) preseneti je VELIK nasmeh, ko stopiš skozi vrata. Drugo je posrečena peč za pice, nikoli prej meni videna. Če se usedeš dovolj blizu temu rdečemu čudu in gledaš pod prste picamakerju, ostaneš res brez besed. Delati dobre pice je UMETNOST.



In top of the top pa seveda PICA. Fina pica!! Lahko bi jo klicala kar "back to basics", tak občutek mi je pustila. Brez brezveznih dodatkov in okusov, ki na pico ne pašejo. Priporočam za obisk, je na poti na smučarijo (Višarje, Trbiž) ali za kak izlet v grme. 



Slike iz Hotela Alpine so tipa paparazzi, zato kvalitete res ne dosegajo. So zgolj in samo dokazno sredstvo :) 

Ni komentarjev:

Objavite komentar