ponedeljek, 25. januar 2016

Pomlad na moji okenski polici

Pomlad že vztrajno kuka izpod listja...ups, zvončki kukajo. Včeraj sem imela famozno idejo, kako bom okrasila naš balkončič z zvončki. Opremila sem se z orodjem in jo mahnila na trim...po zvončke. Ja vse lepo in prav, le da narava dela po svoje in ne po naše. Vsaj ne TAKRAT ko mi hočemo. Zvončki so že zunaj, le da so tla tako zmrznjena, da jih med "reševanjem" iz tal ali potrgaš ali pomendraš čebulico. V vsakem primeru katastrofa, če želiš CEL zvonček s čebulico vred. No, za vzorec mi je uspelo, ker prazen pa res ne moreš priti z lova in temu primerna je veličina, ups ne velikost aranžmaja. O veličini ne  o debate :D En glaž zvončkov mi daj kelnarca moja zlata!!


Ta deci zvončkov je zaenkrat na notranji strani okenske police, bomo videli kako jim bo to ustrezalo. O projektu balkončič zvončkov, pa ko se narava odtali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar