nedelja, 29. november 2015

Sladko, slajše, najslajše....brez slabe vesti!

Ker ne odkrivam tople vode, priznam, da recept (tehnično) ni moj :) Vsake toliko se povabim na obisk k Andreji L. To pomeni, da se najem zdravih sladic...eksperimentov in potrjenih receptov, majhnih in velikih kosov, vključno s kavo. Ja, treba jo je pohvalit :) pa ne, ker "peče". Ampak, ker me povabi (ali pa se sama in me spusti skozi vrata).

Torej, par dni nazaj sem spet čepela pri njej, pestvala njeno štruco in se basala s kroglicami iz ovsenih kosmičev. Ok, na začetku sem zavihala nos...ovseni kosmiči? Na koncu sem jih doma takoj spackala skupaj. Ker vseh "njenih" sestavin nisem imela, sem si spomagala s svojo zalogo. Gre pa nekako tako: Mlete ovsene kosmiče z nečim namočiš (ona mleko, jaz vodo), dodaš vezivo (ona kokosovo olje, jaz med) in po želji dodatke iz suhega sadja in oreščkov. Tukaj lahko človek res uporabi svojo domišljijo (in zalogo). Pri meni so se znajdli jabolčni krhlji, brusnice, rozine, sončnična semena, laneno seme in mislim, da celo praženi arašidi in mandeljni (iz mešanice semen za domač musli). Maso pustiš malce počivat in iz nje narediš kroglice. Lahko se tukaj ustaviš ali jih še povaljaš še po (pravem) kakavu ali po kokosu...nešteto rešitev. Moja je seveda kakav in simfonija okusa gre tako; svilnato grenko do močnato sladko (sladko pa po vsej lestvici, ker vsak ima vsaka sestavina svoj odtenek sladkosti). In nastane nekaj takega:




















Evin komentar: "Lej torte!"  :)

2 komentarja:

  1. Ta recept je iz oddaje Dobro jutro - cimetove kroglice za diabetike. ��

    OdgovoriIzbriši
  2. Metka pa je vse to popapcala. S te,da sem enega dala naši hišni pekarici, ki je sklenila, da je to recept za ponucat!

    OdgovoriIzbriši