četrtek, 6. november 2014

Poletna hrana vs. cukr

Koliko česa vsebuje vnaprej pripravljena kupljena hrana ugotoviš šele, ko se lotiš hrane "from scratch". Glede tega smo še vedno pri ta pridnih, razlog v tem so tudi lastni vrtički. Bistvo tega razmišljanja je, da sem si danes zaželela speči piškote. Verjetno ima deževno obdobje kaj pri tem. In glede na moje kuhanje, posebej poletno - ko greš v trgovino na vrt, so me sestavine piškotov vrgle na rit. Ponavadi pečem samo mafine in tam ni toliko cukra in masla. Kaj sta sladkor in maslo res tako zapostavljena v moji pečici? V glavnem, piškoti so se spekli in zdaj se tudi jedo. Niso manekeni in pri naslednji rundi bom namesto pecilnega praška dala raje vinski kamen. Da jezik ne bo pekel :) 

Na cukr že tako ali tako nisem bila nikoli kaj preveč mahnjena. Tudi ko sem bila noseča mi nikoli ni potegnilo na sladko (prej slano, jaaa fino), zraven tega so me ožigosal še za nosečniškega diabetika. S kje, kako, zakaj? No, kriva je bila porcija čokolina pred obiskom dohtarja. Nč jst kriva :)

Se pa sprašujem naslednje, kdo me vzame v šolo peke piškotov, ker tudi oči štejejo. Glede sestavin, sem pa sigurna, da obstajajo "zdravi" recepti. Torej, kdo se javi?


Dobr tek!

Ni komentarjev:

Objavite komentar